Asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä meihin tai katso, löydätkö vastauksen kysymykseesi alta.

Suomenkielinen asiakaspalvelu

Puh: 09 2314 3026
maanantai–perjantai klo 9–16
Sähköposti: info@dentle.fi


Ruotsinkielinen asiakaspalvelu

Puh: +468-509 332 01
maanantai - perjantai klo 9-16
Sähköposti: info@dentle.se


Jos puhelusi ohjataan jonoon, voit valita, että asiakaspalvelutiimimme soittaa sinulle takaisin.
Näppäile numerosi tai valitse takaisinsoitto samaan numeroon mistä soitit. Paikkasi jonossa säilyy ja sinulle soitetaan, kun vuorosi tulee.

Kysymyksiä ja vastauksia

Tilaukseni

Mitä tilaukseni sisältää?

Dentlellä on useita erilaisia Dentle One -tuotetarjouksia. Tilauksesi sisältö riippuu siitä, minkälaisen tarjouksen olet valinnut. Tilauksesi tiedot löytyvät tilausvahvistuksestasi. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, otayhteyttä asiakaspalveluun.

Miten tilaus lopetetaan?

Tilausehtojemme mukaisesti voit lopettaa tilauksen milloin tahansa. Kun olet saanut tilaukseen sisältyvät vaihtoharjapakkaukset, uusia lähetyksiä ei enää lähetetä. Jos et lopeta tilaustasi, se jatkuu samojen ehtojen mukaisesti.

Kuinka usein saan vaihtoharjapakkauksia?

Vaihtoharjapakkaukset toimitetaan suoraan postilaatikkoosi kahden kuukauden välein. Vaihtoharjapakkausten toimitusten määrä riippuu tekemästäsi tilauksesta.

Saat parhaat harjaustulokset muuttamalla vinkkejä joka kuukausi. Kuidut törmäävät joutuessaan kosketuksiin hammasten emalin kanssa ja harjaus antaa huonomman vaikutuksen ajan myötä. Jos hampaat ovat harjaamisen jälkeen puhtaita ja plakkittomia, sinulla ei ole huonoa hengitystä, ja ikenisi ovat terveellisesti vaaleanpunaisia ja eivät vuoda, se tarkoittaa, että harjan kärkeä ei tarvitse vielä vaihtaa.

Kun olet saanut määrän täyttöpaketteja, jotka olet sitoutunut ostamaan alkuperäistä tilausta tehdessäsi, voit muuttaa toimitusaikataulua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme sinua toteuttamaan tarvittavat toimenpiteet. Voit myös tehdä muutoksia itse "Oma tilauksesi" -sivulla.

Sopimus ja peruuttamisoikeus

Mitä peruuttamisoikeus tarkoittaa?

Toimimme etä- ja muualla kuin toimitiloissa tehtyjen sopimusten Ruotsin lakimääräysten (2005: 59) mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa sopimus joka tapauksessa 14 päivän kuluessa ensimmäisen toimituksen vastaanottamisesta. Hyväksymme palautukset vain, jos palautettuja tuotteita ei ole käytetty. Sinulla on oikeus tarkistaa tavarat, mutta jos päätät palauttaa ne, niiden on oltava täydelliset ja muuttumattomat, muuten emme hyväksy niitä. Jos palautat käytettyjä tavaroita meille, lähetämme ne sinulle. Lähettäessäsi palautettuja tavaroita sinun on muistettava myös antaa asiakas- tai sosiaaliturvatunnuksesi, koska se auttaa meitä selvittämään, kenelle myytiin. Sinä korvaat tavaroiden palauttamisen kustannukset meille, mutta emme vaadi sinua maksamaan alkuperäistä laskua, jonka saat yhdessä starttipaketin kanssa.

Huomioi, että peruuttamisoikeus koskee ainoastaan aloituspakkausta, ei kestotilaukseen sisältyviä toistuvia lähetyksiä.

Palautusosoite:
Dentle / Communicare
Porrassalmenkatu 1 c
50100 Mikkeli


Jos haluat palauttaa tavarat meille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09 2314 3026 varmistaaksesi, että et enää vastaanota tuotteita tai laskuja.

Mikä suullinen sopimus on?

Koska puhelimitse tapahtuvassa myynnissä ei allekirjoiteta kirjallista sopimusta, tallennamme myyjän ja kuluttajan välisestä sopimuksesta äänitallenteen. Se on yhtä pätevä kuin kirjallinen sopimus ja turvaa sekä asiakkaan että myyjän. Äänitallenteesta käyvät selvästi ilmi kaikki sopimusehdot, ja asiakkaalle kerrotaan, kun tallennus alkaa.

Jos haluat kuulla äänitallenteesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Kattavat sopimusehdot

Kattavat sopimusehdot – napsauta tästä.

Myynti

Tarjouksemme

Myymme tuotteitamme puhelimitse, internetin kautta, kaupungilla, toreilla ja kauppakeskuksissa. Tarjoamme juuri sinulle parhaiten sopivia tuoteratkaisuja. Jos päätät ryhtyä kestotilaajaksi, saat sähköhammasharjasi edullisemmin tai ilmaiseksi.

Miksi minulle on soitettu?

Jos olet saanut meiltä puhelun, se johtuu siitä, että olet osallistunut aikaisemmin kyselyyn tai kampanjaan tai olet ostanut tuotteen. Lähes kaikkien markkinatutkimusten, tarjousten tai tuoteostojen yhteydessä mainitaan, että kolmas osapuoli voi käyttää annettuja tietoja markkinointitarkoitukseen. Jotta voimme käyttää puhelinnumeroasi, olet antanut suostumuksesi tietojesi käyttöön ja hyväksynyt sopimusehdot.

Jos haluat estää puhelin- tai sähköpostiyhteydenotot jatkossa, ilmoita siitä sähköpostitse osoitteeseen info@dentle.fi ja mainitse nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoiteesi.

GDPR

Vastaamme kaikkien henkilötietojen säilyttämisestä, jotka annat meille tai jotka keräämme tuoteoston yhteydessä. Tällaisia tietoja ovat esimerkiksi nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja syntymäaika.

Laskutusta koskevat kysymykset

Miten maksan tilaukseni?

Kaikki toimitukset maksetaan laskulla ja sinulla on 30 päivän maksuaika laskun päivämäärästä lähtien.

Debtia Oy Asiakaspalvelu
Puhelin: 09 3157 9800
Sähköposti: asiakaspalvelu@debtia.fi

Olen saanut maksumuistutuksen

Maksumuistutus lähetetään ainoastaan, jos laskusi on erääntynyt ja maksamatta. Maksusuoritus rekisteröityy tavallisesti 1–3 työpäivän kuluessa. Jos olet maksanut laskun eräpäivänä, mutta olet kuitenkin saanut muistutuksen, sinun ei tarvitse huomioida muistutusta.

Tuote ja takuu

Dentle One: n luomisen historia

Dentle One luotiin ilmaisuna vastustusta sähköisten hammasharjojen teknologiakeskeiseen suunnitteluun. Halusimme luoda vaihtoehtoisen tuotteen - tehokkaan harjan, joka puhdistaa kevyesti ja näyttää samalla kauniilta; harja, joka on keskittynyt tyylin puhtauteen ja yksinkertaisuuteen, joka ei ole ylikuormitettu toiminnoilla, mutta tarjoaa oikean suunnittelun ja luotettavan toiminnan edulliseen hintaan.

Dentle One on suunniteltu Ruotsissa; se on varustettu ainutlaatuisella kuppimaisella laturilla ja siinä on kolmionmuotoinen ergonominen kahva, joka on valmistettu materiaalista, joka varmistaa lujan otteen ja mukavan käytön. Kahvan muotoilu ja materiaalivalinta tekevät harjasta sopivan kädellesi, seistä tukevasti laturissa ja makaa tiskillä. Suunnittelun ansiosta harja on myös vähemmän alttiina tärinälle ja toimii hiljaisemmin. Yhteenvetona voidaan todeta, että ratkaisumme on ainutlaatuinen, kaunis ja toimiva. Toivomme sinun nauttivan Dentle One -sovelluksesta.

Elinikäinen takuu

Tiesitkö, että Dentle-tuotteellesi myönnetään elinikäinen takuu?

Uskomme tuotteidemme laatuun. Siksi tarjoamme elinikäisen takuun Dentle-sähköhammasharjalle, jonka kaikki ovat hankkineet Dentle-harjan vaihto-ohjelmaan. Jos Dentle-harjasi lakkaa toimimasta tilaamisjakson aikana - jostain syystä - palauta se vain asiakaspalvelukeskukseemme, joka hyväksyy sen ilman kysymyksiä. Lähetämme sinulle uuden, täysin ilmaiseksi. Meille se on yksi Dentle-yksinkertaisuuskonseptin näkökohdista.

Lisätietoja tuotteesta

Katso lisätietoja ruotsalaisesta Dentle One -sähköhammasharjasta napsauttamalla tästä.

Quick guides

Napsauta tästä ladataksesi Dentle One Plus, Dentle One ja Dentle Zip pikaopasta PDF-muodossa.

Ostoskori