Puh: 09 2314 3026
maanantai–perjantai klo 10–15
Sähköposti: info@dentle.fi
Puh: +468-509 332 01
maanantai - perjantai klo 11-16 (suljettu lounasaikana klo 13-14)
Sähköposti: info@dentle.se
Jos puhelusi ohjataan jonoon, voit valita, että asiakaspalvelutiimimme soittaa sinulle takaisin.
Näppäile numerosi tai valitse takaisinsoitto samaan numeroon mistä soitit. Paikkasi jonossa säilyy ja sinulle soitetaan, kun vuorosi tulee.
Myymme tuotteitamme puhelimitse, internetin kautta, kaupungilla, toreilla ja kauppakeskuksissa. Tarjoamme juuri sinulle parhaiten sopivia tuoteratkaisuja. Jos päätät ryhtyä kestotilaajaksi, saat sähköhammasharjasi edullisemmin tai ilmaiseksi.
Jos olet saanut meiltä puhelun, se johtuu siitä, että olet osallistunut aikaisemmin kyselyyn tai kampanjaan tai olet ostanut tuotteen. Lähes kaikkien markkinatutkimusten, tarjousten tai tuoteostojen yhteydessä mainitaan, että kolmas osapuoli voi käyttää annettuja tietoja markkinointitarkoitukseen. Jotta voimme käyttää puhelinnumeroasi, olet antanut suostumuksesi tietojesi käyttöön ja hyväksynyt sopimusehdot.
Jos haluat estää puhelin- tai sähköpostiyhteydenotot jatkossa, ilmoita siitä sähköpostitse osoitteeseen info@dentle.fi ja mainitse nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoiteesi.
Vastaamme kaikkien henkilötietojen säilyttämisestä, jotka annat meille tai jotka keräämme tuoteoston yhteydessä. Tällaisia tietoja ovat esimerkiksi nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja syntymäaika.
Dentlellä on useita erilaisia Dentle One -tuotetarjouksia. Tilauksesi sisältö riippuu siitä, minkälaisen tarjouksen olet valinnut. Tilauksesi tiedot löytyvät tilausvahvistuksestasi. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, otayhteyttä asiakaspalveluun.
Tilausehtojemme mukaisesti voit lopettaa tilauksen milloin tahansa. Kun olet saanut tilaukseen sisältyvät vaihtoharjapakkaukset, uusia lähetyksiä ei enää lähetetä. Jos et lopeta tilaustasi, se jatkuu samojen ehtojen mukaisesti.
Vaihtoharjapakkaukset toimitetaan suoraan postilaatikkoosi kahden kuukauden välein. Vaihtoharjapakkausten toimitusten määrä riippuu tekemästäsi tilauksesta.
Kun olet saanut kaikki tilaukseesi sisältyvät vaihtoharjapakkaukset, voit muuttaa lähetysten aikaväliä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, autamme sinua mielellämme.
Etämyyntiin sovelletaan kuluttajansuojalain säännöksiä. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Jos haluat palauttaa tuotteen, sen tulee olla käyttämätön. Sinulla on oikeus tarkastella tuotetta, mutta pakkaus pitää palauttaa kokonaisena ja avaamattomana, jotta palautuksesi hyväksytään. Jos tuotetta on käytetty, se lähetetään takaisin sinulle. On tärkeää, että lisäät palautukseen asiakasnumerosi tai henkilötunnuksesi, jotta tiedämme, kuka tuotteen on palauttanut. Vastaat palautuksen toimituskuluista, mutta sinun ei tarvitse maksaa aloituspaketin laskua.
Huomioi, että peruuttamisoikeus koskee ainoastaan aloituspakkausta, ei kestotilaukseen sisältyviä toistuvia lähetyksiä.
Palautusosoite:
Super Living Products Ltd
PB 3001
22111 Mariehamn
Koska puhelimitse tapahtuvassa myynnissä ei allekirjoiteta kirjallista sopimusta, tallennamme myyjän ja kuluttajan välisestä sopimuksesta äänitallenteen. Se on yhtä pätevä kuin kirjallinen sopimus ja turvaa sekä asiakkaan että myyjän. Äänitallenteesta käyvät selvästi ilmi kaikki sopimusehdot, ja asiakkaalle kerrotaan, kun tallennus alkaa.
Jos haluat kuulla äänitallenteesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Kattavat sopimusehdot – napsauta tästä.
Kaikki toimitukset maksetaan laskulla ja sinulla on 30 päivän maksuaika laskun päivämäärästä lähtien.
Nordfin asiakaspalvelu
Puhelin: 09 - 6159 3211 00
Sähköposti: support.finland@nordfincapital.com
Maksumuistutus lähetetään ainoastaan, jos laskusi on erääntynyt ja maksamatta. Maksusuoritus rekisteröityy tavallisesti 1–3 työpäivän kuluessa. Jos olet maksanut laskun eräpäivänä, mutta olet kuitenkin saanut muistutuksen, sinun ei tarvitse huomioida muistutusta.
Nordfin Capital Oy
IBAN FI5812373000171634
BIC NDEAFIHH
Kaikilla tuotteillamme on kahden vuoden tuotetakuu. Jos sinulla on voimassaoleva tilaus, takuu on vielä voimassa, vaikka tuotteen lainmukainen takuu olisikin päättynyt. Jos tuote on virheellinen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Autamme sinua vaihtamaan virheellisen tuotteen uuteen tuotteeseen maksutta.
Katso lisätietoja ruotsalaisesta Dentle One -sähköhammasharjasta napsauttamalla tästä.
Olemme lanseeraamassa uuden Dentle-tavaramerkin ja Dentle One -sähköhammasharjan. Dentle-nimi on “gentle” ja “dental” -sanojen yhdistelmä. Gentlellä tarkoitetaan tehokkaan hellävaraista puhdistusta Dentle One -harjalla ja dentalilla hampaidenterveys-kategoriaa.
Puh: 09 2314 3026
Sähköposti: info@dentle.fi
maanantai–perjantai klo 10–15
Sähköposteihin pyritään vastaamaan 48 tunnin kuluessa