Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu vastaa mielellään tuotteita ja tilauksia koskeviin kysymyksiin. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä meihin tai katso, löydätkö vastauksen kysymykseesi alta.

Sähköposti

info@dentle.fi
kundservice@dentle.se (Sverige)


Puhelin

09 2314 3026
+468509 332 01 (Sverige)

Aukioloajat

Puhelinvaihde on avoinna arkisin klo 10-15
Sähköposteihin vastataan 48 tunnin kuluessa.


Jos puhelusi ohjataan jonoon, voit valita, että asiakaspalvelutiimimme soittaa sinulle takaisin.
Näppäile numerosi tai valitse takaisinsoitto samaan numeroon mistä soitit. Paikkasi jonossa säilyy ja sinulle soitetaan, kun vuorosi tulee.

Kysymyksiä ja vastauksia

Myynti

Tarjouksemme

Myymme tuotteitamme puhelimitse, internetin kautta, kaupungilla, toreilla ja kauppakeskuksissa. Tarjoamme juuri sinulle parhaiten sopivia tuoteratkaisuja. Jos päätät ryhtyä kestotilaajaksi, saat sähköhammasharjasi edullisemmin tai ilmaiseksi.

Miksi minulle on soitettu?

Jos olet saanut meiltä puhelun, se johtuu siitä, että olet osallistunut aikaisemmin kyselyyn tai kampanjaan tai olet ostanut tuotteen. Lähes kaikkien markkinatutkimusten, tarjousten tai tuoteostojen yhteydessä mainitaan, että kolmas osapuoli voi käyttää annettuja tietoja markkinointitarkoitukseen. Jotta voimme käyttää puhelinnumeroasi, olet antanut suostumuksesi tietojesi käyttöön ja hyväksynyt sopimusehdot.

Jos haluat estää puhelin- tai sähköpostiyhteydenotot jatkossa, ilmoita siitä sähköpostitse osoitteeseen info@dentle.fi ja mainitse nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoiteesi.

Vastaamme kaikkien henkilötietojen säilyttämisestä, jotka annat meille tai jotka keräämme tuoteoston yhteydessä. Tällaisia tietoja ovat esimerkiksi nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja syntymäaika.

Tilaukseni

Mitä tilaukseni sisältää?

Dentlellä on useita erilaisia Dentle One -tuotetarjouksia. Tilauksesi sisältö riippuu siitä, minkälaisen tarjouksen olet valinnut. Tilauksesi tiedot löytyvät tilausvahvistuksestasi. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, otayhteyttä asiakaspalveluun.

Miten tilaus lopetetaan?

Tilausehtojemme mukaisesti voit lopettaa tilauksen milloin tahansa. Kun olet saanut tilaukseen sisältyvät vaihtoharjapakkaukset, uusia lähetyksiä ei enää lähetetä. Jos et lopeta tilaustasi, se jatkuu samojen ehtojen mukaisesti.

Kuinka usein saan vaihtoharjapakkauksia?

Vaihtoharjapakkaukset toimitetaan suoraan postilaatikkoosi kahden kuukauden välein. Vaihtoharjapakkausten toimitusten määrä riippuu tekemästäsi tilauksesta.

Kun olet saanut kaikki tilaukseesi sisältyvät vaihtoharjapakkaukset, voit muuttaa lähetysten aikaväliä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, autamme sinua mielellämme.

Sopimus ja peruuttamisoikeus

Mitä peruuttamisoikeus tarkoittaa?

Etämyyntiin sovelletaan kuluttajansuojalain säännöksiä. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Jos haluat palauttaa tuotteen, sen tulee olla käyttämätön. Sinulla on oikeus tarkastella tuotetta, mutta pakkaus pitää palauttaa kokonaisena ja avaamattomana, jotta palautuksesi hyväksytään. Jos tuotetta on käytetty, se lähetetään takaisin sinulle. On tärkeää, että lisäät palautukseen asiakasnumerosi tai henkilötunnuksesi, jotta tiedämme, kuka tuotteen on palauttanut. Vastaat palautuksen toimituskuluista, mutta sinun ei tarvitse maksaa aloituspaketin laskua.

Huomioi, että peruuttamisoikeus koskee ainoastaan aloituspakkausta, ei kestotilaukseen sisältyviä toistuvia lähetyksiä.

Palautusosoite:
Super Living Products Ltd
PB 3029
22111 Mariehamn


Mikä suullinen sopimus on?

Koska puhelimitse tapahtuvassa myynnissä ei allekirjoiteta kirjallista sopimusta, tallennamme myyjän ja kuluttajan välisestä sopimuksesta äänitallenteen. Se on yhtä pätevä kuin kirjallinen sopimus ja turvaa sekä asiakkaan että myyjän. Äänitallenteesta käyvät selvästi ilmi kaikki sopimusehdot, ja asiakkaalle kerrotaan, kun tallennus alkaa.

Jos haluat kuulla äänitallenteesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Kattavat sopimusehdot – napsauta tästä.

Laskutusta koskevat kysymykset

Miten maksan tilaukseni?

Kaikki toimitukset maksetaan laskulla ja sinulla on 30 päivän maksuaika laskun päivämäärästä lähtien.

Paylevon asiakaspalvelu
Puhelin: +35 875 326 61 00 (0,1346 € / minuutti)
Sähköposti: asiakaspalvelu@paylevo.com

Olen saanut maksumuistutuksen

Maksumuistutus lähetetään ainoastaan, jos laskusi on erääntynyt ja maksamatta. Maksusuoritus rekisteröityy tavallisesti 1–3 työpäivän kuluessa. Jos olet maksanut laskun eräpäivänä, mutta olet kuitenkin saanut muistutuksen, sinun ei tarvitse huomioida muistutusta.

Tilisiirto

Financial Tech Sweden AB
IBAN FI11 3131 1001 5209 68
BIC HANDFIHH


(Paylevo AB:n uusi nimi on Financial Tech Sweden AB)

Tuote ja takuu

Millainen takuu tuotteilla on?

Kaikilla tuotteillamme on kahden vuoden tuotetakuu. Jos sinulla on voimassaoleva tilaus, takuu on vielä voimassa, vaikka tuotteen lainmukainen takuu olisikin päättynyt. Jos tuote on virheellinen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Autamme sinua vaihtamaan virheellisen tuotteen uuteen tuotteeseen maksutta.

Lisätietoja tuotteesta

Katso lisätietoja ruotsalaisesta Dentle One -sähköhammasharjasta napsauttamalla tästä.

Tietoa Dentlestä


Olemme lanseeraamassa uuden Dentle-tavaramerkin ja Dentle One -sähköhammasharjan. Dentle-nimi on “gentle” ja “dental” -sanojen yhdistelmä. Gentlellä tarkoitetaan tehokkaan hellävaraista puhdistusta Dentle One -harjalla ja dentalilla hampaidenterveys-kategoriaa.

Asiakaspalvelu


Puh: 09 2314 3026
Sähköposti: info@dentle.fi
maanantai–perjantai klo 10–15
Sähköposteihin pyritään vastaamaan 48 tunnin kuluessa

Your Cart